خانه وبلاگ تستر کابل فیبر نوری با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



تستر کابل فیبر نوری با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

تستر کابل فیبر نوری با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تستر کابل فیبر نوری را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات تستر فیبر نوری فلوک-تستر کابل تلفن-تستر کابل شبکه-قیمت تستر فیبر نوری-قلم فیبر نوری که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

تستر کابل فیبر نوری با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع تستر فیبر نوری فلوک-تستر کابل تلفن-تستر کابل شبکه-قیمت تستر فیبر نوری-قلم فیبر نوری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تستر کابل فیبر نوری باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

تستر کابل فیبر نوری با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع تستر کابل فیبر نوری در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تستر فیبر نوری فلوک-تستر کابل تلفن-تستر کابل شبکه-قیمت تستر فیبر نوری-قلم فیبر نوری با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از تستر کابل فیبر نوری را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

تستر کابل فیبر نوری با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  تستر کابل فیبر نوری را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی تستر فیبر نوری فلوک-تستر کابل تلفن-تستر کابل شبکه-قیمت تستر فیبر نوری-قلم فیبر نوری توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

تستر کابل شبکه،همانگونه که از نام آن پیداست برای تست عملکرد درست کابل های شبکه استفاده می شود . در بسیاری از مواقع پس از اینکه دو طرف کابل را سوکت زنی کردید برای اینکه از کار خود مطمئن شوید می توانید از این دستگاه استفاده کنید .

برای نمونه فرض کنید در ساختمانی ۴ طبقه در هر طبقه ۲۴ گره یا Node شبکه وجود داشته باشد. کابل ها درون کانال های ویژه دیوارها کار کذاری شده اند و حدود ۲۵۰۰ متر کابل مصرف شده است. پس از اتصال رایانه ها به شبکه برخی از آنها به شبکه داخل Login نمی شوند. حتی تصور آن که باید چنین شبکه ای را ( که تازه دارای مقیاسی خیلی بزرگی هم نمی باشد. ) بدون تستر مورد بررسی قرار داد و پس از عیب یابی به رفع آن اقدام نمود سر را گیج می کند!! اینجاست که اهمیت فوق العاده دستگاه های عیب یاب و تستر شبکه ارزشمندی کار آنان نمایان می گردد.

تستر های شبکه در واقع دو دستگاه در یک دستگاه هستند که قالبا از هم جدا میشود و به شما این امکان را میدهند تا با قرار دادن دو سر کابل در دو سر دستگاه از درست بودن لینک و سالم متصل بودن سوکت ها به کابل اطمینان حاصل کنید.

تستر کابل فیبر نوری مناسب برای عیب یابی و تعمیر کابل کشی های فیبر نوری با دقت بالا و نتایج قابل اعتماد بیشتر در صنایع مخابراتی کاربرد دارد. این پاورمتر نوری دستی برای اندازه گیری قدرت نوری و همچنین میزان توان تلف شده در طول کابل فیبرهای نوری مناسب است.

سری دستگاه با کیفیت، با دوام و مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 2 متر و دارای استاندارد IP65 مقاومت در برابر آب / گرد و غبار طراحی شده اند. همچنین این دستگاه ها دارای ویژگی هایی از جمله نورپس زمینه، فلش لایت، خاموش شدن خودکار، ذخیره سازی/بازخوانی طول موج، کالیبراسیون توسط کاربر و اندازه گیری رنج وسیعی از توان نوری هستند. کاربردها : ساخت و نگهداری کابل ها / ارتباطات فیبر نوری / سنجش و ارزیابی تجهیزات نوری / تولید، نصب، عملیات و نگهداری سیستم های ارسال و مخابره فیبر نوری / فیبر نوری رشته ای از تارهای بسیار نازک شیشه ای است، که یکی از محیط های انتقال داده با سرعت بالا می باشد. امروزه از فیبر نوری در موارد متفاوتی نظیر: شبکه های مخابراتی، تلفن شهری و بین شهری ، شبکه های کامپیوتری و ... استفاده می شود.

 

تستر کابل فیبر نوری با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات تستر فیبر نوری فلوک-تستر کابل تلفن-تستر کابل شبکه-قیمت تستر فیبر نوری-قلم فیبر نوری پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله تستر کابل فیبر نوری را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از تستر کابل فیبر نوری را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟